Aanvaarden jullie ook BONGO?

Ja, wij aanvaarden diverse Bongo-bonnen. Voor meer informatie over welke bonnen precies geldig zijn in onze zaak, neemt u best een kijkje op de website www.bongo.be .

Reserveren? Graag even een mailtje naar [email protected] of via de andere mogelijkheden op onze contact-pagina.

Accepteren jullie ook retours?

Bij ontvangst van je pakket, raden we je aan meteen de inhoud te controleren. Bij een defect, zullen we meteen terugbetalen of vervanging voorzien. Gelieve hiervoor het pakketje terug te brengen binnen de 14 dagen, in een originele verpakking.

Retour:

  • Ophovenstraat 101 b1 3680 Neeroeteren
  • Vermelding van de reden van retour
  • vermelding of u een terugbetaling of een vervanging wenst

Gelieve rekening te houden met een termijn van 4 weken voor de retour of de terugbetaling.

Wordt mijn bestelling goed verpakt bij verzenden?

Uiteraard! Uw bestelling wordt in een aparte doos met, indien noodzakelijk, de nodige beschermfolie & papier verstuurd.

Versturen jullie ook internationaal?

Dit is mogelijk! Stuur ons een mailtje met je specifieke vraag en wij antwoorden zo snel mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

Behalve wanneer anders vermeld zijn de verzendkosten als volgt:

  • Binnen België: € 5,50
  • Nederland, Luxemburg & Duitsland: € 9,50
  • andere landen: op aanvraag

Hoe kan ik betalen?

Al onze producten zijn betaalbaar op de volgende wijzen:

  • Overschrijving op onze bankrekening
  • KBC / BELFIUS / ING – applicatie
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Cash bij afhaling in onze winkel

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit is mogelijk. Hiervoor stuurt u best een e-mail naar [email protected] met daarin de wijziging én uw bestelnummer.

Het product dat ik graag had is niet meer in voorraad

Wanneer een product niet meer in voorraad is, stuur ons een mailtje naar [email protected] en wij bekijken samen met je wanneer dit eventueel terug binnenkomt.